Select your language

Deklaracja dostępności Strony internetowej Śląskiej Fundacji Błękitny Krzyż

Śląska Fundacja Błękitny Krzyż zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Śląskiej Fundacji Błękitny Krzyż

  • Data publikacji strony internetowej: 2024-10-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-10-01

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • brak tekstu alternatywnego dla niektórych elementów graficznych
  • nie wszystkie elementy nawigacyjne posiadają alternatywę tekstową
  • niektóre z pól formularzy nie zawierają etykiet
  • na stronie występują obszary o zbyt niskim kontraście

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2024-08-01
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-08-01

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Biuro Fundacji
  • Adres: ul. Dzwonkowa 138,43-384 Jaworze
  • E-mail: sekretariat@bk-europe.pl
  • Telefon: 33 817 28 38

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.